امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
بابا مجتبیبابا مجتبی، تا این لحظه: 41 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ امیرعلی و امیرمهدیوبلاگ امیرعلی و امیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امیرعلی و امیرمهدی

نوروز_مبارك

1400/12/29 13:30
نویسنده : بابا مجتبی
219 بازدید
اشتراک گذاری

💐

در آغازِ سالِ نو ،

برایتان رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدنی....

و آرزوهایی پر شور که از میانِشان چند تایی بر آورده شود....

برایتان آرزو می کنم که فراموش کنید چیز هایی را که باید....

برایتان شوق آرزو می کنم...

آرامش آرزو می کنم...

 برایتان آرزو می کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوید و یا با صدای خنده ی

کودکان...

برایتان آرزو می کنم که دوام بیاورید در رکود ، بی تفاوتی و ناپاکیِ

روزگار....

مهم تر از همه... آرزو می کنم که خودتان باشید....

1400/12/29

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)