امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
بابا مجتبیبابا مجتبی، تا این لحظه: 41 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ امیرعلی و امیرمهدیوبلاگ امیرعلی و امیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی و امیرمهدی

روز_پسر

1400/2/26 22:45
نویسنده : بابا مجتبی
195 بازدید
اشتراک گذاری

🌼💞
من به تو می گویم که قوی باش !
من روزهای سخت زیادی دیده ام ...
رنج های زیادی کشیده ام ،
و اندوه زیادی را به جانم خریده ام .
من تا انتهای دردهای زیادی رفته ام ...
زخم های زیادی را به جان لمس کرده ،
و پایان اندوه های زیادی را ، به چشم دیده ام .
من به تو می گویم که قوی باشی ؛
چون دیده ام که تمام مسیرهای درد ، به مقصدهای خوبی می رسند
و هیچ مسیری خالی از امّید نیست.
که هیچ شبی بدون ماه
و هیچ ماهی ، بدون خورشید نیست ...
من به تو می گویم که قوی باش
و ایمان دارم که گاهی کلمات ، واقعا معجزه میکنند ...

#روز_پسر #نرگس_صرافیان_طوفان

پسندها (14)

نظرات (2)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
27 اردیبهشت 00 14:51
روزتون مبارک عزیزای دلم😘😘❤❤😍😍
بابا مجتبی
پاسخ
❤️

27 اردیبهشت 00 16:37
روزشون مبارک