امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
بابا مجتبیبابا مجتبی، تا این لحظه: 41 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ امیرعلی و امیرمهدیوبلاگ امیرعلی و امیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

امیرعلی و امیرمهدی

لیله_الرغائب

1399/11/30 12:01
نویسنده : بابا مجتبی
128 بازدید
اشتراک گذاری

🌹🌹🌹🌹
برایتان آرزو می‏کنم دوام بیاورید
در #رکود ، #بی_تفاوتی و #ناپاکی روزگار !
#آرزو می‏کنم که "خودتان باشید"
آرزو میکنم درِ قلبتان همیشه به سوی آرامش باز باشد !
#غصه‌ ها دورافتاده‌ترین دارایییتان و #شادی در دسترس‌ترین تعلقاتتان باشد ! آرزو میکنم در کنارتان باشند کسانی که سالهای عمرتان را به شوق وجودشان بگذرانید و شانه‌هایشان برایتان دنج‌ترین پناهگاه دنیا باشد !
آرزو میکنم #خوشحال ، #موفق و #خوشبخت باشید.
#لیله_الرغائب #شب_آرزوها #رجب #ماه_رجب #دعا

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان زهرهمامان زهره
23 اسفند 99 12:03
خوشحال موفق و خوشبخت باشین عشقای من😍😍😍
بابا مجتبی
پاسخ
عزیز دل منی خواهرجونم 😍😍😘😘💞💞🙏🙏

23 اسفند 99 12:04
الهی آمین،انشاالله هر لحظه زندگیتون لبخند رو لباتون و زندگیتون پر از آرامش باشه
بابا مجتبی
پاسخ
ممنونم از شما زن داداش 🙏🙏🙏🙏🌸🌹🌹🌸🌸🌸🌹🌹